Huisstijl Amsterdamse maatjes

De visuele identiteit van een organisatie communiceert het gevoel en de ervaring die past bij de positionering van die organisatie. In deze merkmanager kunt u zien wat de visuele identiteit is van Amsterdamse maatjes. Met alle huisstijlelementen die u hier vindt kunt u zelf aan de slag.

Logo

Kleur

Rood Rood R226 G43 B41 #e22b29 C0 M90 Y85 K0 Oranje Oranje R234 G99 B38 #ea6326 C0 M70 Y90 K0 Geel Geel R243 G156 B34 #f39c22 C0 M45 Y90 K0 Turquoise Turquoise R46 G149 B156 #2e959c C75 M20 Y35 K0 Zand Zand R213 G167 B137 #d5a789 C15 M35 Y45 K0 Roze Roze R238 G121 B173 #ee79ad C0 M65 Y0 K0 Blauw Blauw R47 G79 B154 #2f4f9a C90 M70 Y5 K0 Paars Paars R82 G37 B131 #522583 C85 M100 Y0 K0

Huisstijlelementen

Social media

Typografie

Barlow
Barlow is een eigentijds, grotesk sans-serif lettertype met een vriendelijk en functioneel karakter. De afgeronde hoeken en ruime lettervormen zorgen voor uitstekende leesbaarheid, zowel digitaal als in print. De Barlow wordt in deze campagne gebruikt voor koppen en inleidingen.

 

Barlow (Google)





IBM Plex Serif
IBM Plex Serif is een elegant en eigentijds serif-lettertype met een evenwichtige mix van klassieke en moderne elementen. Het biedt een professionele en goed leesbare uitstraling, ideaal voor lange teksten en zakelijke toepassingen. De IBM Plex Serif wordt in deze campagne gebruikt voor quotes en leesteksten.

 

IBM Plex Serif (Google)





Fotografie

© Martijn van de Griendt
Naamsvermelding verplicht en alleen te gebruiken in het kader van het project Amsterdamse Maatjes.

© Martijn van de Griendt
Naamsvermelding verplicht en alleen te gebruiken in het kader van het project Amsterdamse Maatjes.

 

Heeft u evengoed nog vragen?
Neem dan contact op met Hollands Lof via oplossingen@hollandslof.nl of bel 023 – 534 59 59.