Huisstijl WEii

De visuele identiteit van een organisatie communiceert het gevoel en de ervaring die past bij de positionering van die organisatie. In deze merkmanager kunt u zien wat de visuele identiteit is van WEii. Met alle huisstijlelementen die u hier vindt kunt u zelf aan de slag.

Kleur

Donkerblauw Donkerblauw R0 G46 B115 #002e73 C100 M90 Y10 K20

Purper Purper R178 G29 B156 #b21d9c C40 M95 Y0 K0

Vermiljoen Vermiljoen R217 G0 B0 #d90000 C0 M100 Y100 K0

Wit Wit R255 G255 B255 #ffffff C0 M0 Y0 K0

 

Donkerblauw 20% Donkerblauw 20% R204 G213 B226 #ccd5e2 C23 M12 Y7 K20

Purper 10% Purper 10% R247 G232 B245 #f7e8f5 C3 M12 Y0 K0

Vermiljoen 15% Vermiljoen 15% R249 G216 B216 #f9d8d8 C0 M20 Y10 K0

Blauw Purper Blauw Purper R0 G5 B70 #000546 C100 M100 Y0 K60

Purper Vermiljoen Purper Vermiljoen R151 G0 B0 #970000 C25 M100 Y100 K30

Vermiljoen Blauw Vermiljoen Blauw R0 G0 B0 #000000 C100 M0 Y0 K100

Typografie

Houschka Rounded
Houschka Rounded is een betaald G-type font. Gekozen als font voor het logo vanwege het evenwichtig karakter.

 


Houschka Rounded (MyFonts)





Quicksand

Voor print en web opgemaakte
materialen, gebruiken we de
Quicksand. Regels mogen in verband met de leesbaarheid niet langer zijn dan ongeveer vijftien woorden. In een lay-out los je dit op door je tekstkader niet te breed te maken of in meerdere kolommen te werken.

 

Quicksand (Google)





 

Heeft u evengoed nog vragen?
Neem dan contact op met Hollands Lof via oplossingen@hollandslof.nl of bel 023 – 534 59 59.