De visuele identiteit van een organisatie communiceert het gevoel en de ervaring die past bij de positionering van die organisatie. In deze merkmanager kunt u zien wat de visuele identiteit is van Waarborgfonds Sociale Woningbouw. Met alle huisstijlelementen die u hier vindt kunt u zelf aan de slag.
Illustrator Maarten Rijnen heeft illustraties gemaakt voor WSW, waarvan je op deze pagina een selectie ziet. Deze illustraties worden overal in de huisstijl toegepast. In officiële documenten is de toepassing ingetogener (kleiner, rustige kleuren) dan in meer wervende uitingen. In de illustraties worden naast de volle huisstijlkleuren ook regelmatig tinten gebruikt van de kleuren uit het huisstijlpalet.
Als er behoefte is aan een specifieke illustratie, neem dan contact op met de afdeling Communicatie van WSW. Zij hebben het overzicht van de aanwezige illustraties en kunnen eventueel opdracht geven om nieuwe illustraties te laten maken.
Arial Het font Arial sluit uitstekend aan bij de huisstijl vanwege de volgende eigenschappen: Betrouwbaarheid, Toegankelijkheid, Veelzijdigheid, Neutraliteit, Herkenbaarheid. De brede beschikbaarheid van Arial biedt een uniforme basis voor alle communicatie, wat de herkenbaarheid en betrouwbaarheid van WSW versterkt.