Image
Omhoog
Open navigatie

Interne campagne duurzaamheid PostNL

PostNL krijgt groene voeten.

PostNL krijgt groene voeten…

De Raad van Kinderen vroeg wat PostNL allemaal doet om hen in de toekomst een leefbare aarde te geven. Als antwoord bedacht Hollands Lof in samenwerking met Serge.nu de campagne Stop en Stap (‘Ik stop met… en stap over op…). In de campagne vraagt een kind aan een PostNL medewerker: ‘Hé, wat doe jij?’ De medewerker, gefotografeerd met blote voeten in het gras, vertelt vervolgens met een persoonlijk verhaal hoe hij/zij bijdraagt aan minder vervuiling.

Groene_voeten_posters

Interne boost

Het doel van de campagne is om alle medewerkers bij PostNL aan te sporen met ideeën te komen hoe PostNL nòg groener kan worden. Deze lijst met ideeën wordt eind 2016 gepresenteerd aan de Raad van Kinderen.

 

duurzaamheid_presentatie

poster